dilluns, 4 de juny del 2012

Autoavaluació conte



QUADRE D’AUTOAVALUACIÓ PER A L’ELABORACIÓ DEL CONTE

SÍ      NO

Si vols, pots afegir comentaris.

Abans d’elaborar el meu conte:
1 He reflexionat sobre l’argument, el tema i els personatges.


2 He reflexionat sobre quan (temps) i on (espai) es desenrotllarà la història (ambientació i paisatges).


3 He reflexionat sobre el to del meu conte: divertit, terrorífic, ecologista, etc.


4 He pensat en el guió tenint en compte les 3 parts: plantejament, nus i desenllaç i les possibles situacions que es donaran en cada una de les parts.

Mentre treball el meu conte:
1 Present amb claredat el lloc i l’espai temporal on es desenrotlla la història (plantejament).


2 Explic quina és la situació inicial i faig una descripció del personatges o dels personatges principals (plantejament).


3 Present el conflicte, l’esdeveniment, etc. que trenca l’equilibri de la situació inicial i que desenrotlla l’acció (nus).


4 Assenyal les dificultats que el protagonista ha de salvar per resoldre la situació, els col·laboradors i els oponents amb què es troba i com va solucionant les dificultats (nus).

5 Finalment explic com el protagonista o els protagonistes, després de vèncer totes les dificultats, solucionen el problema i tot acaba bé (desenllaç).

En relació al treball de llengua:
1 M’he esforçat per fer bones descripcions dels llocs, ambients, paisatges, personatges, etc.

2 M’he esforçat per escriure els diàlegs amb correcció i claredat.


3 He diferenciat entre el text de diàleg dels personatges i el text del narrador.

4 He tingut cura dels signes de puntuació.


5 M’he esforçat en la correcció i revisió ortogràfica i gramatical.


6 M’he esforçat per il·lustrar el meu conte amb imatges adients.


7 He comprovat que els companys han comprés la història i els ha agradat.

8 He gaudit del treball creatiu de l’expressió escrita.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada